Monday, July 21, 2014

En ny vecka på jobbet

En ny vecka med nya utmaningar!

Men först tillbaka till igår kväll. J och jag skypade en stund igår kväll och jag fick världens shock. Jag trodde J ville göra slut med mig då han sade att han inte har tid nu och nog inte mer i höst heller. Men han älskar mig och jag älskar honom och jag kan verkligen inte tänka mig liv utan honom längre. Jag vill inte ens tänka på det. Han är allt för viktig för mig och jag har aldrig någonsin älskat någon på det sättet som jag älskar honom. I och med att vi älskar varandra och trivs med varandra tycker jag absolut att vi ska inte göra slut med varandra även om det inte finns så mycket tid just nu. Jag försöker alltid leva i nuet och det är något som även J alltid påpekar att man skulle egentligen göra. Så varför lever vi inte i nuet utan tänker allt för mycket på framtiden? Ja, visst ska man tänka på det men varför ska man oroa sig för något som framtiden tillbringar....eller inte? Allting är bra mellan oss och jag hoppas verkligen att det håller sig. Jag vet att J har mycket att göra nu och även i höst (han studerar och ska eventuellt även jobba vid sidan av sina studier...) men vi har ändå så jäkla mycket gemensamt och jag ska verkligen åka till honom i höst så ofta det bara går. Mitt jobb och mina studier är så pass flexibla ändå. Men jag gör fan allting att det ska vara vi och att det ska bli bra för oss. För jag älskar honom bara så oerhört mycket. <3

Dagen på jobbet har varit lite si och så. Det är vissa saker som har hänt där nu på sistone och det råder lite tveksamhet kring vissa saker och vissa personer. Själv försöker jag bara göra mitt bästa och hoppas att andra gör det också. En relativt lång dag på jobbet var det idag men jag hann och orkade till och med ta en cykeltur efter jobbet.

Här kommer data från dagens träning alltså.
Time: 2h 10min
Distance: 37,78km
Avg HR: 130
Max HR: 155
Calories: 741kcal
Fat burn % of calories: 36%
Max altitude: 68m
Ascent: 190m
Descent: 200m

//M

No comments:

Post a Comment