Monday, July 21, 2014

Träning ger smärta

Jag nämnde i ett inlägg igår att jag ahr haft problem med min vänstra vrist på sistone. Idag fick jag klartecken att jag får träna eftersom det inte finns smärta även om vristen känns lite ostabil. Efter jobbet svängde jag snabbt hemma för att byta om och drog till en cykel tur genom fina landsvägar. Det var hur kul som helst! Lyssna på musik och bara cykla och njuta av fina vyer och fint väder. :) Det är sådana dagar som sätter sina spår djupt i minnet.

MEN. Ja, varför ska det egentligen finnas "men"? Efter att jag kommit tillbaka hem från turen kände jag smärta i vristen. Och inte bara i vristen utan smärtan har spridit även till knät. Jag vet att det är bättre imorgon men jag är ändå lite tveksam om diagnosen är nu helt rätt. Nå ja, känns det inte bra imorgon så blir det inte träning utan vila.

// M

No comments:

Post a Comment