Monday, August 5, 2013

Jobb, orientering, blåbär och löpning

Jag tänkte sätta mig framför datorn och blogga lite igen. :) Senaste 4 veckorna har jag jobbat från måndag till fredag, tävlat och försökt få ihop någon slags träning också. Jag har inte varit helt nöjd med träningsmängden men tävlingarna har gått riktigt bra, iaf utifrån de förutsättningar som fanns efter 4 veckors träningsuppehåll. Det blev två fina orienteringsveckor med placeringar 2 och 5. Sedan blev det jobbigt, jag blev 28e, långt bakom täten. Den tävlingen gick rejält åt skogen då hjärnan verkade vara helt på semester. Förra veckan blev det bra igen, några små bommar men jag blev 8e. Jag försöker så klart tränga mig i top 10 varenda tävling nu framöver! Det är så kul när orienteringen flyter på.

Annars så är det nästan som vanligt. Fast jag är på semester nu. Idag har jag sytt nya fina gardiner och plockat blåbär. Jag ska ta tag i träningen imorgon, så här efter två vilodagar.

//M

No comments:

Post a Comment