Thursday, July 4, 2013

Orientering och Stockholm halvmarathon?

Så här på någotsätt igång med träningen igen har jag börjat fundera igen på nya utmaningar!

Orienteringssäsongen är på gång och jag har missat 4 deltävlingar men nästa vecka, exakt om en vecka alltså, då ska jag vara med på starten och springa deltävling 15!
Annars så sitter jag här och funderar på ifall jag ska nu anmäla mig till Stockholm halvmarathon som springs den 14e September. Jag är bara så osäker på ifall jag pallar 21 098 meter längs Stockholms gator och framförallt ifall mitt knä pallar den sträckan...vore ett bra mål på vägen men jag ska fundera kvällen och bestämma mig imorgon...

Barfotalöpning är skönt och det är något mina fötterna uppskattar. Jag körde 2 somrar med five fingers men dom gick sönder ifjol så köpte jag dessa (se nedan) rosa barfotaskorna i våras. Jag har dock kvar även dom trasiga five fingers som får hänga med på träningar lite ibland fortfarande. Rekommenderas!


No comments:

Post a Comment