Thursday, July 4, 2013

Dagens träning

Jag mår bra idag! Jag somnade ändå hyfsat ok igår kväll och fick sova ganska ordentligt. Jag var dock fortfarande en aning trött imorse så jag sov till halv 8. Vädret har varit fint idag men det har blåst en hel del. Jag fick skjuts av P och T till en större asfaltväg så att jag kunde åka rullskidor medans de tog hand om handlandet och sånt. Bra tajming där igen!

Dagens rullskidspass:
Total time 01:08:28
Intensity A1 00:05:56
Intensity A2 00:03:37
Intensity A3 00:58:40
Calories 794 kcal
Cal. fat 14%
Average HR 169
Max HR 187

Därefter hann jag köra ett minipass med kettlebells medans T lagade mat, statistiken nedan:
Total time 00:15:11
Intensity A1 00:02:04
Intensity A2 00:05:58
Intensity A3 00:07:01
Calories 147 kcal
Cal. fat 23%
Average HR 152
Max HR 179

Det känns super skönt att träna igen. Det är dock en låååååång väg tillbaka till min normal mängd träning per vecka men någonstans måste jag ju börja. Jag hoppas nu bara att jag hinner och har möjligheten att utvecklas tillräckligt mycket tills vintern kommer så att jag har en möjlighet att ha även en bättre vinter säsong än förra. 

Nu är det en dag kvar här och sedan på lördag är det dags att köra hem för en liten stund iaf. Jag ska nämligen jobba nästa vecka, måndag till fredag men vad händer efter nästa vecka vet jag inte än. Så klart hoppas jag att jag tränar en hel del redan den veckan, men var? Ingen aning än. Får se hur det blir.

//M 

No comments:

Post a Comment